Friday, May 11, 2012

She's gone (dia telah pergi)



She's gone, out of my life..  (dia telah pergi, keluar dari hidupku)
i was wrong, i was so untrue, (aku salah, aku terlalu tidak benar)
i can't live without her love.. (aku tidak bisa hidup tanpa cintanya.. :D)

in my life, there's just an empty space.. (dalam hidupku, hanya ada satu ruang kosong)
all my dreams are lost, (seluruh mimpiku hilang..)
i am wasting away...(aku sungguh tak berguna..)

forgive me, girl.....................(maafkan aku sayaang)
Lady, won't you safe me?? (sayang, tidak maukah kau menyelamatkanku??)
my heart's belongs to you (hatiku memilikimu)
Lady, can't you forgive me?? (sayang, tidak maukah kau memaafkanku??)
for all i've done to you.. (atas semua yang telah aku lakukan padamu.)

Lady, oh lady...........

she's gone, out of my life.. (dia telah pergi, keluar dari kehidupanku..)
oh she's gone, (oh.. dia telah pergi)
I've found it's so hard to go on.. (ternyata sangat berat untuk menjalani semua ini..)

come back.. (kembalilah)
into my arms.. (ke tanganku..)
I am so alone.. (aku sendiri..)
I am begging you.. (aku mohon padamuu..)
I am down on my knees.. (aku berlutut ...)

Forgive me, girl..................... (maafkan aku sayaang)

 Steel Heart

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...